duminică, 5 august 2012

Detalii despre conflictul Nina - Miley


        Mai tineti minte tweet-ul postat de Nina ? Am aflat mai multe detalii despre acest conflict !
        Un blog care se pare ca este dedicat lui Miley citeaza in felul urmator : 
     "Nina Dobrev are un mesaj pentru fanii ei : Greseala mea ! "
Intr-un interviu acordat unei reviste de moda din Canada , actrita din The Vampire Diaries a fost intrebata despre relatia ei cu Ian Somerhalder si despre planurile de viitor cu acesta .
    "In cele din urma am de gand sa ma casatoresc si sa imi intemeiez o familie, dar nu prea curand ! Nu am de gand sa fiu o Miley."
Dar Nina a realizat repede ca a jignit relatia lui Miley cu Liam Hemsworth  , asa ca a scris pe Twitter o postare in care isi cerea scuze . (vedeti imaginea de mai sus ) 
  Traducere&Adaptare : irinna999

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu