sâmbătă, 25 august 2012

Nina Dobrev - interviu scurt despre frumusete&co

  • Ce produse de frumusete folosesti de obicei ?
Nina : Teoria mea este ca pielea este obisnuita sa produca multe.Asa ca schimb produsele o data la doua saptamani , de obicei.Imi place mult marca When Hope Is Not Enough ..Folosesc toate produsele lor, de la crema pana la exfoliant de corp .Imi place aceasta marca pentru ca pielea mea este uscata , iar atunci cand sunt pe platourile de filmare sunt machiata , asa ca When Hope Is Not Enough ma ajuta foarte mult cu cremele lor.De asemenea , folosesc si anticearcan deoarece nu dorm foarte mult . Am incercat o multime de lucruri diferite , iar anticearcanul care m-a multumit cel mai mult a fost cel Jan Marini.Sunt multumita de el si chiar se observa diferentele!

  • Ai vreo teorie si despre schimbarea produselor pentru par?
Nina : Da,cu siguranta.Cu siguranta , cu siguranta , cu siguranta.Iubesc produsele pentru par de la Unite.Au un conditioner (nu stiu exact ce inseamna dar stiu ca este un lichid pe care il aplici pe par pentru a-l face mai moale si mai frumos )  pe care il folosesc de fiecare data cand ies din dus.

  • Ti s-a intamplat vreodata sa te trezesti dimineata si sa nu te simti atat de frumoasa ?Daca da , ce te-a facut sa te simti mai bine ?
Nina : Ma spal pe fata Sunt cine sunt si nu vreau sa ma schimb sau sa fac altceva decat sa ma simt bine.Alerg sau fac yoga, sau imi fac o ceasca de cafea si stau pe balcon si privesc orasul..Am o rutina pentru fiecare zi .. si o respect de fiecare data.Daca vrei sa te mentii sanatoasa , trebuie sa o respecti.

  • Ai observat vreo diferenta de cand faci yoga ?
Nina : Sigur ca da.Yoga te ajuta sa iti incepi ziua cu dreptul si sa fii calma si rabdatoare.Te ajuta mult.

  • Lip Gloss sau balsam de buze ? 
Nina:Balsam de buze .Ma face sa ma simt minunat.
  •  Mascara sau Eyeliner ? 
Nina : Mascara.Am o mascara pe care nu as da-o pentru nimic in lume.
  •  Extensii sau nu ? 
Nina : Nu.
  •  Unghii false sau nu ?
Nina : Nu.
Traducere & Adaptare : irinna999

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu