vineri, 31 august 2012

Interviu cu Daniel Gillies - varianta scrisa

 Asa cum v-am promis , am revenit si cu varianta scrisa , un pic mai repede ! Video-ul il aveti intr-una din postarile anterioare.

"In cele din urma , Elijah va face acest lucru cat timp va exista .. el va aparea atata timp cat vor fi vampiri in serial.Vreau sa spun ca Elijah este destul de indestructibil in aceste momente ..A omorat pana acum un show 4 persoane.Cred ca asta dovedesc cu acest lucru.

Am citit cateva tweet-uri de-ale fanilor si cred ca show-ul nostru are cei mai creativi fani!Au atatea idei..Cu fiecare episod e mai multa informatie transmisa decat in toata triologia Stapanul Inelelor.Nu stiu de ce Elijah are relatia aceasta atat de buna cu oamenii.As vrea sa spun ca eu fac acest lucru, insa nu am nici cea mai vaga idee cum cei care ne scriu scenariile sunt atat de geniali!Sunt foarte norocos sa am un rol in aceasta productie!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu