miercuri, 22 august 2012

Kat Graham in Nylon Magazine: "Am fost distrusa inainte de The Vampire Diaries"

#Daca te uiti atent o poti vedea pe Kat in The Rommnate si 17 Again,dar nu a fost dintotdeauna asa,pana a dat audiente in rolul ei din The Vampire Diaries,d
e atunci incepand totul sa se schimbe.
"Am fost atat de saraca cand am fost sa dau proba,de abia daca aveam 86 de centi in contul meu din banca.imi amintesc acel numar foarte bine."
#In timp ce stilul lui Kat este este exotic si indraznet,ea rade despre look-ul ei cu care s-a prezentat la auditia pentru rolul ei in tvd.:"Purtam salopete si Keds..ma gandeam ca asta este stilul lui Bonnie"..adaugand ca a purtat chiar si o bereta pentru ai da o nota mai nevinovata si cuminte.
#Kat Graham,ca o acrita ea simte ca se dedica prea mult muzicii ei,dar insista asupra faptului ca in calitate de cantareata isi dedica timpul dansand si cantand si toate au locuri egale in viata ei:"Este aproape ca si cum as avea un tablou neterminat,daca renunt la ceva.Scopul meu este sa imi indeplinesc toate cele 3 atributii :dansul,cantatul si actoria.


* Traducere by Andra from 'Jurnalele vampirilor and jurnalele lui stefan'. :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu