marți, 28 august 2012

Malese Jow vorbeste despre rolul lui Katniss din 'Jocurile Foamei' (2010)

      Se poate spune ca Malese Jow este o mare fana a seriei 'Jocurile Foamei' de Suzanne Collins, actrita de 22 ani, chiar scriind nu cu mult timp in urma acest mesaj pe twiiter:"Reading #HungerGames.. SO good! If they do it up right, the movie will be awesome. If I may.... #MaleseForKatniss!! ;) ". In concluzie Malese recunoaste ca este 'indragostita' de personajul lui Katniss, iar mai tarziu spune intr-un interviu ca si-ar dori foarte mult sa poate interpreta rolul principal in filmul ' The Hunger Games', fanii aratandu-se foarte incantati de declaratiile actritei.
      Si,ca tot vorbeam de interviuri,va voi arata unul chiar acum: 

R: S-a spus ca se trimit scenarii pentru rolul lui Katniss. Ai fost abordata sau te intereseaza rolul asta?
MJ: Am auzit ca se trimit scenarii. Agentul si managerul meu lucreaza cat de mult pot. Desigur ca mi-ar placea o sansa la rolul asta. Cred c-as fi foarte buna in pielea lui Katniss, deci mi-ar placea foarte mult sa incerc asta. 
R: Crezi ca ai vreo sansa sa citesti toate cartile? 
MJ: Le-am citit pe toate! Pe langa faptul ca vreau rolul, sunt o fana inraita a cartilor. Suzanne[Collins] a facut o treaba foarte, foarte, foarte buna, reusind sa ma captiveze prin toate cele trei carti. Sunt fana Harry Potter, fana Twilight, dar cred ca The Hunger Games(Jocurile Foamei) le depasesc pe toate.
R: Ce declaratie indrazneata!
MJ: Stiu! Mi-a placut faptul ca seria nu e suprasaturata de romantism, sau ca nimeni n-are superputeri. E vorba de oameni reali, lupte reale, dificultati reale, iar faptul ca actiunea se petrece-n viitor e captivant. E pur si simplu real. Imi place!
R: Ai vreo carte preferata din serie?
MJ:  O, Doamne. Fiecare e foarte buna in felul ei. O urmaresti pe Katniss avand parte de o transformare interioara pe parcursul fiecarei carti. "Catching Fire"("Sfidarea") a fost foarte buna, iar "Mockingjay"(Revolta) m-a intristat de-a binelea. Dar cand vine vorba de captarea atentiei "The Hunger Games" are un loc aparte in inima mea, pentru ca ea m-a captat prima.
R:De ce crezi c-ai fi buna in rolul lui Katniss?
MJ: O sa sune ca si cum m-as umfla in pene! Cred ca din punct de vedere al infatisarii, sunt buna pentru asta. Cand ma intalnesc cu cineva pentru prima oara, sunt intrebata "Ce esti?" din punct de vedere etnic. Si am fost categorisita ca fiind "de etnie incerta". Cred ca in anii in care se petrece seria, toti vom fi asa. Toti vom avea o tenta exotica. Puneti-mi niste lentile cenusii si-s gata!
R:Vizitezi site-urile de fani?
MJ:Nu trebuie sa le caut. Pe Twitter si peste tot sunt petitii pe care le gasesc intamplator - mi se trimit mesaje care spun "O, Doamne! Te vreau in rolul lui Katniss!" Sprijinul fanilor e foarte tare. Cred ca in mediul online sunt o pretendenta destul de puternica la rolul lui Katniss din cate-si doresc fanii, ceea ce ma incurajeaza. Cred ca atunci cand vine vorba de asa ceva, o serie de carti care urmeaza sa fie ecranizata,oamenii din spatele proiectului trebuie sa fie atenti la ce vor fanii. Ei au citit cartile; o cunosc personal pe Katniss. Iar atunci cand au favoriti, trebuie neaparat sa fie luati in considerare.
R: Te-ai gandit la cine ar fi bun in celelalte roluri din film?
MJ: Sora mea e mare fana, si stiu ca [chicoteste] il vrea pe Alex Pettyfer in rolul lui Peeta. 
R:  O, Alex e asa visator
MJ: Da, e foarte atragator. Dar, asa cum am spus, cand vine vorba de distributie, nu am pe cineva anume in minte, dar sper sa se mearga pe un aspect exotic pentru toti, nu pe ceva ce s-ar astepta toata lumea din prima.
{Interviul este din 2010! } 

*** Presupun ca se observa clar cata munca a fost depusa la acest articol asa ca oricine copie fara sa specifice sursa....(ei bine sa nu fie nevoie sa termin propozitia) *** -Multumiri: Gaga Mommy Monster <3 from JVAJS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu