joi, 23 august 2012

Don't make me go to extremes!

         Da, stiu ca nu e prima data cand spunem asta, dar o s-o spunem pana cand macar unii dintre voi vor avea o emotionanta intalnire cu acel lucru numit 'bunul simt'. Eu acum voi vorbi un numele meu iar daca celelalte fete ma vor sustine le multumesc,dar mie cel putin nu imi convine sa fac munca in folosul comunitatii,ok? Niciodata nu mi-a placut sa fac acte de caritate mai ales pentru cei care nu merita, celor care nu le e deloc greu sa dea 'copy'-'paste' dar le e greu sa specifice sursa. Ma intreb daca acele persoane se gandesc inainte de a se mandri cu munca mea/a noastra cat stau/stam sa traduc/traducem un articol,interviu etc. Nu, normal ca nu! Dar stiu sa se semneze pe munca noastra. Am si eu o intrebare pentru ei : ' Voua v-ar conveni daca noi am fura spre exemplu un interviu la care stati 15 min sa-l traduceti?' Daca da atunci va rog spuneti-mi si mie macar sa stiu ca sunt singura careia nu ii place sa-si vada munca pe alte pagini de facebook si chiar bloguri. 
*****Deci pentru a 293204a oara va rog SCRIETI SURSA cand COPIATI ceva de pe THE VAMPIRE DIARIES FOREVER.! Nici noua nu ne pica din cer. :* **** 

2 comentarii:

  1. Buna , eu vreu sa imi cer scuze ca v-am copiat si ca nu am pus sursa asa ca ca sa nu mai scriu de 2 oei utati-va aici va rog: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=343247149096343&set=a.327401397347585.77243.327367840684274&type=1&theater
    Este un mesaj cu imi pare rau dar sper sa nu va suparati daca voi mai pune postari de la voi de pe pagina caci am nevoie de noutati si eu nu prea ma pricep la engleza dar promit sa pun sursa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita , nu cred ca ai facut-o cu intentie . Marii vorbea in primul rand despre persoanele care se semnau la articolele traduse de echipa noastra , ca si cand era munca lor.

      Ștergere