marți, 28 august 2012

SPOILERE noi pentru sezonul 4

  • Daniel Gillies tocmai a confirmat ca se va intoarce pe platourile de filmare pentru sezonul 4 .
"Am avut atatea frizuri in acest serial.Cateodata ma simt ca un accesoriu." , a glumit . "Cred ca am avut cam 5 coafuri .Si dupa ce ne aventuram impreuna prin istorie , o vom face doar pentru a-mi schimba parul .De la a doua pana la ultima m-am simtit minunat , mi-au placut mult, pentru ca am aratat ca un elf sau ca un viking.Asa arat in secolul XI" 
Dupa cum stiti , exista in urmatoarele episoade un flashback a acestei perioade . Asadar Elijah va reveni in primele episoade!


  • "In timpul tranzitiei Elenei ("este ca si cum a-i da nastere unei super-eroine" , spune Julie ), un nou vanator de vampiri si un varcolac care are sentimente pentru Tyler vor aparea in serial.Asa ca Vampire Diaries nu va avea odihna in sezonul 4."
Asadar , Phoebe Tonkin va juca rolul unui varcolac!

  • "Damon ii va da lectii Elenei in ceea ce priveste tranzitia ei . "
Traducere : irinna999

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu