marți, 7 august 2012

Interviu cu Malese Jow & Nate Buzolic

Care este cel mai cool lucru la a face parte din cast-ul TVD?
MJ:  The Vampire Diaries este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat, si sunt foarte recunoscatoare. Totul este din cauza fanilor, sunt foarte devotati.

NB: Este un show atat de popular, deci am fost foarte norocos (sa primesc un rol). Mi-a dat cu siguranta putin profil.

Ce va place cel mai mult la fani? 
MJ: In special cu povestea mea, cu Anna, daca nu aveam fanii si toata supararea cand ea a murit, eu nu m-as fi intors niciodata in TVD. Asta e cel mai cool lucru. Stiu ca scriitorii primesc mesaje de la fani pe Twitter si intr-un fel ghideaza show-ul in directia aia. 

NB: Fanii pur si simplu dicteaza, ei nu realizeaza cat de puternici sunt cand ca grup. Stiu SIGUR ca scriitorii sunt foarte atenti la ce vor fanii si e amuzant pentru ca nu multe show-uri fac asta. Acum ca, seria de carti s-a terminat, scriitorii "guverneaza" ceea ce se intampla in show iar fanii au o mare influenta.

Anna se va intoarce?
MJ: Nu stiu. Niciodata nu stii cu show-ul. Hey, daca sunt destui fani care vor asta, este foarte posibil, doar este un show supranatural.

Ce se va intampla cu Kol in restul anului 2012?
NB: Ei bine, eu sunt inca in viata in The Vampire Diaries, deci asteptam sa vedem cum va evolua de aici. Fiti pe faza!

Traducere: Symonna
-precizati sursa daca il postati altundeva-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu