marți, 7 august 2012

Interviu din 2011 cu Nina Dobrev

Reporter : Hei , Nina ! Felicitari pentru reusita serialului vostru . The Vampire Diaries este cea mai urmarita productie in acest moment !
Nina: Va multumesc si in numele echipei pentru care lucrez.Sunt foarte bucuroasa si multumita in acelasi timp ca show-ul nostru are un asemenea succes.Si asta datorita voua, fanilor , care ne urmariti de fiecare data.

Reporter : Crezi ca vampirii sunt noua generatie de eroi ?
Nina : Cu siguranta .Ei sunt favoritii multor tineri din ziua de azi, iar producatorii au inteles ca se fac bani din aceste subiecte.

Reporter : Cum ti se par personajele tale ? Cum ti se pare povestea?
Nina : Este foarte interesant sa faci parte intr-o poveste care se intinde pe mai multe sute de ani.Ambele personaje pe care le interpretez , Elena si Katherine, imi sunt dragi.Este greu si placut sa fii pe de o parte draguta, iubitoare si apoi sa te transformi intr-un personaj malefic si plin de ura si secrete.

Reporter : Nu iti este greu sa joci doua personaje cu caractere diferite ?
Nina :  Nu , nu imi este prea greu si cred ca sunt o tipa norocoasa ca fac aceste doua roluri .M-am obisnuit repede cu cele doua personaje care sunt incredibile.Cred ca de aceea s-au indragostit si telespectatorii de ele.

Reporter : Este o concurenta intre cele doua personaje.Nu te solicita provocarea?
Nina  : Sigur ca da ! Nu este usor , muncesc in fiecare zi la rolurile mele, ma documentez si incerc sa le construiesc pe fiecare in parte.Pentru ca Elena este o tanara a zilelor noastre , pe cand Katherine are un mers aparte , un comportament din alt secol si trebuie sa stau acasa si sa ma documentez pentru ea.Este greu sa muncesc la doua personaje diferite , dar imi place ceea ce fac si nu ma plang.

Reporter : Personajele tale se impart intre Damon si Stefan . Tu pe cine ai alege dintre cei doi?
Nina : Grea intrebare.Daca ar fi sa aleg ca personajul Elena, il voi alege pe Stefan.Intre Paul si Ian, nu pot sa spun decat ca ii aleg pe amandoi.

Reporter : Care este relatie cu cei doi colegi de filmare ?
Nina : Suntem buni prieteni , iesim impreuna des , promovam serialul in diferite colturi ale lumii si este o placere sa stam de vorba .

Reporter : Esti si o buna cantereata , nu ti-ai dori ca intr-un  ep. al serialului sa si canti ?Sau sa joci intr-un musical?
Nina : Deocamdata ma concentrez pe ceea ce fac.Mi-ar placea ca, la un moment dat sa obtin si un  astfel de angajament, insa mai am timp si sper sa primesc si o astfel de oferta.

Reporter : Daca ar fi sa alegi rolul ideal pe care sa-l joci, care ar fi acela si de ce?
Nina : Imi place sa lucrez la cel al lui Katherine.Este o placere sa-mi construiesc personajul,asa cum am mai spus , si imi cere timp sa o fac.Am perioade cand lucrez pentru serial si perioase cand ma pregatesc pentru filmele in care joc.

 Am extras aceste intrebari , desi mai erau cateva.Interviul este pentru revista Bravo Girl , aici aveti mai multe detalii : 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu