luni, 20 august 2012

Intrebari pentru cast-ul The Vampire Diaries

Q : Care a fost cel mai amuzant moment care s-a petrecut in timp ce filmati ?
Nina Dobrev :O , Doamne! Au fost atat de multe momente amuzante . Imi amintesc ca filmam scenele pentru perioada anilor 1864 si eu o jucam pe Katherine.Cineva alerga pe acolo si eu m-am intors , m-am impiedicat de rochie , si cum rochia era una grea , cand am cazut ea s-a dus pe fata mea . Toata lumea radea , nu puteau respira si nu ma ajutau sa ma ridic ! 

Q: Care este diferenta dintre felurile in care Damon si Stefan se comporta cand sunt la o intalnire cu o fata?
Ian Somerhalder : Aceasta este diferenta : Stefan s-ar stradui sa nu foloseasca constrangerea cu o fata.Damon peste 10 minute s-ar duce si ar spune  "Nu mai conteaza!! " , ar lua-o si ar spune uitandu-se in ochii ei : "Tu ma vrei pe mine ." . Iar asta ar fi tot.Damon nu este lenes  , el doar face in acest fel de cativa zeci de ani .

Q : Care sunt cateva dintre momentele rusinoase de pe platourile de filmare ?
Candice Accola : Am spus lucruri despre colegii de filmare cand ei erau prin preajma mea fara sa-mi dau seama . Ceilalti au spus glume despre prietenele lor , iar in cealalta camera se auzeau oameni care radeau.

Q : Daca Edward Cullen si Stefan Sarvatore s-ar lupta, cine ar castiga ?
Candice Accola : Stefan ! El nu ar trebui sa se pazeasca de soare , in timp ce Edward ar straluci in lumina acestuia.

Q : Au fost baieti care au trebuit sa-si dea jos tricoul pentru auditii ?
Zach Roerig : Eu l-am scos . Cine a mai facut-o ? Ian probabil s-a plimbat prin camera fara tricou si a spus ce trebuia sa spuna.
Ian Somerhalder : Nu mi s-a spus sa-mi dau tricoul jos pentru auditii.Dar cred ca ceilalti baieti au facut-o.

Q:Cum faceti chimia dintre personaje cand trebuie sa filmati scene de dragoste ? 
Nina Dobrev :Toti suntem prieteni foarte buni , dar stim ca daca o scena de dragoste este pe scenariu , ne facem treaba , ne straduim . Vrem ca sa fie cat mai real cu putinta si cat mai original.Vrem ca toata lumea sa se indragosteasca de personajele noastre.
Paul Wesley : Asta face un actor.Stefan intr-un fel traieste pentru ea .Trebuie sa te gandesti la mentalitatea lui Stefan. 
 Traducere&Adaptare : irinna999

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu