marți, 21 august 2012

Fun: Claire & Phoebe - Aceeasi Pantofi!

Chiar acum ma uitam la niste poze cu Phoebe si am dat peste cateva imagini cu ea la petrecerea de lansare a Breaking Dawn Part 1. Si am observat un lucru foarte dragut! Look:
Nu v-ati dat seama? Ok sa ne uitam mai de aproape:
Dap! Sunt aceeasi pantofi! Probabil Claire, fiind cea mai buna prietena a lui Phoebe i-a imprumutat (ca sa zic asa) pentru eveniment! Sunt extrem de frumosi deci nu o condamn! Oh, si daca va intrebati de unde stiu ca sunt a lui Claire ... ei bine evenimentul la care i-a purtat ea este de prin 2008, iar cel la care i-a purtat Phoebe este de anul trecut ... deci e logic :) 
(Daca mai postati undeva articolul VA ROG precizati sursa pt ca aceasta postare a fost ideea mea proprie ;)

Si niste poze in plus de la cele 2 evenimente (ca sa facem si un update in acelasi timp) .

Claire Holt (& Phoebe) @ Nickelodeon Australian Kids' Choice Awards 2008
Acum ... call me crazy, dar niciodata nu am crezut ca o sa pun aceste poze pe blog-ul cu TVD. (Le am de cand imi placea H2O lol)

Phoebe Tonkin @ Breaking Dawn Part 1 LA Premiere
Best friends share everything or what?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu