duminică, 6 februarie 2011

Interviu cu Ian pt PopWrap

Ian Somerhalder a discutat intr-un interviu pentru New York Post PopWrap despre evolutia spirituala a lui Damon. 
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lg53ym8Kob1qbtguuo1_500.gif
PopWrap: Inainte de toate, felicitari pentru episodul uimitor de aseara ["Daddy Issues"]. Ce parerea ai despre caderea psihica a lui Damon de la finalul episodului?
Somerhalder: Aw, mersi. A fost un [episod] minunat. Faza e ca sunt, ca actor, la fel de confuz precum se simte Damon ca persoana datorita faptului ca a este un personaj extraordinar de diferit in comparatie cu ceea ce am anticipat sau am crezut eu ca va fi vreodata. Ceea ce este super pentru ca atunci cand el este suparat in mod in mod repetat si eu sunt in garda, asa ca merg constant pe varfuri.

PopWrap: Da, pare ca el trece printr-o perioada de criza acum.
Somerhalder: Avem parte de toate acele momente de criza existentiala ale unui barbat, toate acele clisee - pentru mine, ca barbat de douazeci si ceva de ani sunt bune, cautam sa gasesc un raspuns la ele. Damon vede ca, pentru prima data in 150 de ani, toata chestia asta cu "simtitul" chiar merge. Este ceva cu care se lupta.

PopWrap: Imi imaginez ca monologul emotional a fost solicitant pentru tine.
Somerhalder: Au fost cateva ore de maxima tensiune nu numai pentru Damon, ci si pentru mine. Cateodata acest tip de scene sunt foarte, foarte interesante pentru ca vin de undeva din adancul tau. Esti fortat sa experimentezi ceea ce personajul simte, asa ca este o traire puternica si pentru actor. Aceasta calatorie mica prin care trece Damon este una memorabila, el isi pune intrebarile serioase la care ne-am tot gandit si noi. Doar ca el este o persoana de 160 de ani [rade].

PopWrap: Ai spus mai inainte ca Damon este cu totul diferit de ceea ce ti-ai imaginat tu ca va fi. Poti spune mai multe despre asta?
Somerhalder: L-am sunat pe Kevin [Williamson, coproducator] fiind speriat pentru ca nu mai rupea capetele oamenilor si nu mai dansam pe jumatate dezbracat alaturi de studente. Mi-a spus ca Damon evolueaza, ca va fi o calatorie intinsa pe 100 de episoade in care el trebuie sa evolueze sau sa... moara.
 
Multumim, VampiresCrib pt text&gif!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu