marți, 4 septembrie 2012

Nina Dobrev,fan al SF-ului.!

Nina Dobrev, actrita din cunoscutul serial The Vampire Diaries, a recunoscut intr-un interviu recent ca este o mare fana a cartilor HP. si in general al SF'ului: 

Nina Dobrev: "Cand citesc un roman imi place sa 'evadez' din cotidian imi place sa fiu departe de viata normala.Pentru mine este ca o evadare deci imi place mult sa citesc. Am citit toate cartile Harry Potter si am urmarit toate filmele. Cand am mers in Londra am fost sa vizitez locul in care s-a filmat, a fost... demential (rade) E imens intregul loc; am fost si prin  Hogwart unde m-am asezat in scaunul lui Dumbledore.!Am citit The Lovely Bones,am citti toata seria Lord of the rings pe scurt iubesc fantasy-ul si sci-fi-ul !!!"

TRADUCERE SI ADAPTARE : MARII. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu