marți, 4 septembrie 2012

Interviu despre noul sezon cu Nina

Julie Plec mi-a spus la un eveniment ca Elena va deveni un vampir , iar eu am fost surprinsa.Nu credeam ca se va intampla inaintele de sezoanele 5-6 .La filmarile celorlaltor episoade , tot cast-ul era ceva de genul "Doamne , poti sa crezi asta?Elena va deveni un vampir" , iar eu le ziceam : "Da..stiam " .

  • Cum crezi ca Elena va completa tranzitia?Crezi ca va fi serioasa in legatura cu acest lucru?
Cred ca se va speria foarte mult.Cred ca Elena nu va fi fericita pentru ce i s-a intamplat , pentru ca ea nici macar nu stia ..Ea a crezut ca va muri atunci cand i-a spus lui Stefan sa-l salveze pe Matt. 

  • Crezi ca a facut alegerea corecta alegandu-l pe Stefan?
Nu stiu daca e vorba ca a facut sau nu o decizie buna.Cred ca Stefan i-a sustinut deciziile si a respectat-o.


  • Aceasta decizie va schimba toate episoadele de acum..
Da , cred ca va schimba fiecare moment.


  • A fost o provocare pentru tine ca si actrita sa te conformezi cu scenariul?
Cred ca va fi o diferenta de acum in colo , pentru ca va trebui sa joc rolul a doi vampiri.O sa vad cum o sa le fac ca sa fie diferite , chiar daca de acum mai au ceva in comun.


  • Avem o vampirita cu o inima de aur..si o avem pe Katherine.
Imi place acest lucru.Am o inima de aur ..

Aveti aici si video-ul pe care l-am vazut pe alt blog si pe care m-am gandit sa-l traduc 
Nu uitati de concursul H-bday de AICI  la care puteti participa pana pe data de 18 oct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu