sâmbătă, 29 septembrie 2012

Surpirze,surprize

Am facut de curand un logo pentru un blog foarte interesant si frumos , si anume TVD soundtracks pe care il puteti gasi AICI .Am profitat de ocazie si am facut si pentru TVD forever .Cel cu negru nu o sa se vada , dar puteti da click dreapta si apoi open link in a new tab.(desi rog fetele sa-l salveze asa,de pe blog,pentru ca altfel nu va mai fi transparent)

Iar pentru fete m-am gandit sa le fac si lor o "semnatura" , pentru atunci cand traduc ceva , din cauza faptului ca avem , aici , pe blog ,vreo 8 fonturi "superbe" , si de asta nu prea iese in evidenta ceea ce scriem dupa ce traducem ceva.Am folosit si eu de ceva vreme asa ceva,dar m-am gandit sa schimb ceva la "semnatura" mea , si sa le fac si fetelor.Desigur,daca vor sa le foloseasca sau nu este decizia lor , eu nu ma bag si nu ma supar .. Mai ales ca nu-s asa de greu de facut,va zic sincer.Deci daca vreti utilizati ,daca nu ,nu.Daca vreti sa imbunatatesc sau sa schimb ceva,de asemenea,imi puteti spune si se rezolva.


Va rog sa salvati amandoua logo-urile , ca sigur va vor trebui :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu