sâmbătă, 29 septembrie 2012

Interviu cu Joseph Morgan

"Am terminat sezonul fiind disecat , iar Alaric <<raul>> incerca sa-mi distruga corpul si pe toti originalii.El mi-a impins tarusul in inima atunci cand eram in sicriu ..M-ati vazut arzand ,dar mi-am facut vechiul truc ..De fapt , cred ca am venit in show in corpul altcuiva ,iar acum in acest sezon sunt din nou asa,in corpul lui Tyler.Cred ca de acum va fi povestea cu revenitul in corpul meu initial.Doar Trevino imi va face treaba pentru urmatoarele episoade.
Prima intrebare pe care mereu o primesc este 'Vor fi Klaus si Caroline vreodata impreuna?'..Oamenii cred ca eu pot influenta asta ..La sfarsitul sezonul 2 am citit niste Tweet-uri de la fani spunand ca 'Pe oricine ai omori , te rog sa nu-l omori pe Damon !!' .E ca si cum eu as fi acela care ar avea o alegere de facut.Ca si cum ar trebui sa zic 'Ok..o sa fac tot ce imi sta in putinta sa nu-l omor.'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu