sâmbătă, 10 martie 2012

Interviu cu Michaela McManus pentru Playboy

Pff ... de cand nu am mai auzit de ea! Mie sincer, mi-a placut (si inca imi place) de ea, dar Jules ma cam calca pe nervi - pana in 2x21, cand chiar mi-a parut rau ca a murit. Anywayzz, sa vedem ce mai are de spus Mich ;)

Playboy: Spune-ne despre tine!
Michaela: Am crescut pe Insula Rhode, si mi-am petrecut copilaria privindu-mi mama pe scena. Am crescut iubind teatrul, deci "plosnita" m-a prins destul de repede. Cand am inceput sa joc  - si eram un copil foarte timid - am urcat pe scena si am simtit un curent trecandu-mi prin vene. Simteam ca nu vreau sa plec de acolo vreodata. Teatrul chiar a fost prima mea iubire. Cand eram mici, eu si fratii mei, obisnuiam sa facem filmulete impreuna, scriam reclame false, si le inregistram - era amuzant.


Playboy: Este vreunul mai special (special- amuzant) despre care sa ne povestesti?
Michaela: Am facut reclame (tot false) pentru Calvin Klein. A fost super-funny. Si am mai facut una in care cantam melodia aia a Madonnei in care este un vers "I want to dress you up, in my love". Probabil fratii mei ma vor ucide, pentru ca am spus asta, dar trebuie sa recunoastem ca am avut o copilarie amuzanta.


Playboy: Ai fi interesata sa faci modeling pentru Calvin Klein acum?
Michaela: (rade) Nu prea stiu ...


Playboy: Intr-un interviu pentru EW, in decembrie 2010 vorbeai despre rolul tau in Vampire Diaries; ai explicat cum mama ta era putin ingrijorata de o scena in dus, in care trebuia sa renunti la haine. Se pare ca nu era pentru personajul tau, dar daca era ... ai fi facut-o?
Michaela: Depinde de rol.  Nu e ceva pentru care sunt impotriva, dar trebuie sa fie rolul potrivit pentru mine.


Playboy: Cum era in show? Ai merge inapoi daca personajul tau ar invia ? Este o lume supranaturala pana la urma.
Michaela: Da! Ma distram bine acolo. A fost prima data cand am jucat un rol de actiune.


Traducere: Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu