vineri, 9 martie 2012

Inelul de nunta si cel de la bunicul sau ale lui Paul

Mai stiti voi interviul ala cu Paul, pentru o emisiune din Polonia, pe care l-am postat ? Okay, deci din cauza ca vocea lui a fost dublata, nu prea am inteles mare lucru, dar acum, ca sa clarificam: Inelul simplu (verigheta, mai bine zis) este in prima poza, iar cel de la bunicul sau in poza de jos. Hai mai bine sa traduc ce scrie acolo ca sa nu avem nelamuriri:
Q: Vreau sa te intreb despre acel inel, este inelul de nunta ?
Paul: Da. Si acesta este un inel pe care l-am primit de la bunicul meu. Nu prea stiu ce reprezinta, poate fi un simbol pentru femei si barbati. .... si e din Mongolia. Il port inca de cand mi l-a dat.


Ce dragut ! (si inca ceva .... probabil unii ati citit reviste romanesti ca Bravo sau Cool Girl unde sunt niste interviuri - fake- in care el ar nega ca este casatorit cu Torrey - ei bine nu, el nu neaga acest lucru, chiar si Nina, cand a fost invitata la o emisiune - nu-mi amintesc exact numele emisiunii- a fost intrebata despre cei doi si a spus ceva de genul "Da, s-au casatorit, si sunt atat de fericiti impreuna" ... deci nu e chiar cum scrie acolo)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu