miercuri, 5 septembrie 2012

Scan-uri din "Seventeen" - Nina Dobrev (traduse)

Este usor sa crezi ca Nina Dobrev este exact ca fetele populare de la scoala ta. Are un iubit sexy (Ian Somerhalder, colegul ei de filmari in The Vampire Diaries), mereu arata perfect, si este naturala si dulce si mereu gata pentru public. Dar exista o latura secreta la Nina, una salbatica, pe care nu o arata oricui, in fiecare zi. Cand este in preajma prietenelor sale (si colege de filmare) Kayla Ewell, Sara Canning, Candice Accola si Kat Graham este in pielea ei: amuzanta, prostuta (in sensul bun), fac impreuna calatorii si petreceri de gatit. De fapt, odata pe an, ea isi da iubitul, si munca in schimbul unei iesiri cu fetele. Anul acesta: la Disney World. "Vreau sa am tort in forma de vulcan si sa explodeze si pur si simplu sa fiu imatura impreuna cu fetele mele." spune actrita de 23 de ani. (ati fost cam ironici domnilor de la Seventeen lol) "Cred ca asta este cel mai important lucru de facut cand esti cu prietenii - chiar daca cresti, tot trebuie sa te distrezi." Personajul Ninei, in noul ei film, "The Perks of Being a Wallflower" are si ea o viata secreta - doar ca este mult mai intunecata. Nina joaca o liceana in ultimul an care pare sa aiba tot ce isi doreste dar care ascunde faptul ca iubitul ei este abuziv. "Sper ca fetele vor vedea situatia ei si vor invata de acolo." spune Nina. "La liceu este usor sa crezi ca tu esti singurul care trece printr-un lucru anume sau ca tu esti sungurul care simte ceva anume. Sper ca filmul sa arate ca toata lumea - chiar si cei pe care ii crezi perfecti - trec prin ceva dificil. Nimeni nu este singur." Nina nu a trebuit sa se straduiasca prea tare pentru a canaliza sentimentele pentru "Perks". A avut experienta ei proprie de la care sa ia: Inca din anul a-l doilea la liceul de arte din Scarborough, Ontario, Nina avea un program cu activitati ca: dans, volei si job dupa scoala, ca sa nu mai pomenim de cariera de gimnasta si primul ei rol mai mare in "Degrassi: The Next Generation". "Nimeni nu poate sa spuna ca a facut lucrurile pe care le-am facut eu, ca actoria care era destul de misto." spune ea. "Dar am pierdut mult din scoala in timp ce eram la filmari sau calatorind si mereu ma simteam evident scoasa din calcul." Timpurile acelea i-au lasat Ninei o urma feroce si independenta - "Nu am nevoie de alti oameni ca sa fiu fericita" spune ea. "Ma bucur de compania lor, dar pot fi fericita si in compania mea." (asta e cam trist ...) Si ea nu se mai simte straina. Are o cariera pe care o iubeste si o relatie si prietenii care o fac fericita si o tin cu picioarele pe pamant. Nina s-a deschis revistei Seventeen despre cum si-a construit viata pe care si-a dorit-o din totdeauna - ramanand mereu sincera ei insasi.

17: Este greu de crezut ca erai o straina. Ce te-a facut sa te simti asa in liceu?
ND: Avem multi prieteni in grupuri diferite, dar nu am apartinut niciodata neconditional unui grup. Eram o atleta, dar am studiat si arte vizuale si am iesit si cu copii de la drama si teatrul muzical. Eram impinsa in atat de multe directii diferite, de obicei ma simteam ca a cincea roata. Dar nu regret asta, pentru ca asa am reusit sa experimentez cate putin din tot si asta e scopul liceului. Cauti ceva care sa te inspire si sa te faca fericit. Eu am gasit asta in actorie.

17: Te-ai gandit vreodata la tine ca la o "wallflower"? (floare pe perete?)
ND:Cred ca aceste persoane sunt incredibil de intuitive si observatoare a ceea ce le inconjoara si absorb tot ce au langa ele. Acest gen de wallflower eram eu, in liniste, uitandu-ma si invatand din greselile altora ca sa nu le repet si eu.
17:Personajul tau din The Perks of Being a Wallflower este intr-o relatie abuziva.Cum este sa joci rolul unei persoane cu o situatie atat de dificila?

ND : Este intr-adevar o situatie grea si sper sa le dau fetelor o noua perspectiva a vietii cu acest rol.Cred ca fetele lasa ca baietii sa abuzeze de ele pentru ca sunt rusinate.Sa spunem ca o fata se cearta cu prietenul ei , iar ea o loveste.Pentru moment , este socata,dar crede ca este normal.Ea gandeste ca l-a suparat si ca este vina ei.Este greu sa fii obiectiva in aceasta situatie-stie ca nu ar fi trebuit ca acest lucru sa se intample , dar este rusinata ca l-a lasat sa o loveasca .Incearca sa se prefaca ca nimic nu s-a intamplat sau sa-i gaseasca scuze prietenului ei.Din acest motiv este foarte important sa le aratam fetelor ca nu este vina lor in astfel de situatii!

17:Care crezi ca este cheia unei relatii reusite?
ND:Sa fii sigura ca mereu zambesti!Cred ca lumea ar trebui sa fie cu persoana care o/il face sa rada.In momentul in care nu zambesti , nu esti fericit intr-o relatie.De asta iti dai seama cand ai mai multe experiente intr-o relatie.Asa iti dai seama ce iti place sau nu la o persoana.Este partea in care te maturizezi si in care inveti.Ar trebui ca oricine sa fie cu persoana care il/o face cea mai fericita!

17:Cum poate o fata sa-si dea seama de ce fel de relatie are cu partenerul?
ND:Cele mai bune relatii sunt cele in care exista o prietenie.Cred ca ai o prietenie reusita cand ai o relatie fericita.Stii ca atunci cand mergi la o prima intalnire cu cineva , te dichisesti pentru o ora si iti pui cea mai frumoasa rochie ..iar la intalnire spui despre tine doar ceea ce vrea partenerul sa auda.Intr-un fel sau altul nu-i arati adevarata ta fata.Daca sunteti prieteni inainte de a avea o relatie , nu exista astfel de situatii.


17:Tu si Ian pareti sa aveti parte de foarte multa distractie cand sunteti impreuna!
ND:Stii ceva , prima data cand am fost pe coperta revistei Seventeen , titlul a fost “Nina Dobrev – de ce nu si-ar da intalniri cu unul dintre colegii ei ? “Iar apoi doi ani mai tarziu .. nu am crezut ca se va intampla acest lucru atunci.Inveti lucruri despre tine iar ceea ce am invatat eu a fost sa nu spui niciodata niciodata.Dar atunci nu VROIAM sa ma intalnesc cu vreunul dintre colegii mei de filmare –scopul meu in serial a fost strict profesional.Nu-ti poti alege cu cine ai o conexiune , si nu poti sa-I rezisti prea mult timp-desi eu am facut-o pentru mult mult timp.

17:Deci conexiunea despre care vorbesti a existat inca de la inceput?
ND:Cand am incput sa filmam Vampire Diaries , toti colegii erau foarte apropiati.Iar eu ,Ian si Paul eram de nedespartit.Eram prieteni foarte buni.

17:Sunt multe zvonuri cum ca te-ai casatori-sunt adevarate?
ND:Sunt atat de multe zvonuri.Primesc din cauza lor e-mailuri de la parinti .. ca atunci cand era un titlu de tabloid “A cerut-o in casatorie?” .Este foarte amuzant.Parintii mei s-au casatorit de tineri  ,dar pentru mine nu este nicio graba.Sa spunem ca te mariti maine.Vei fi casatorita pentru restul vietii , sa speram.Dar care e problema daca iti unesti destinul cu cineva dupa mai multi ani?Dupa 10 ani , de exemplu.


17:Intre job-ul tau si iubit – esti o persoana foarte ocupata.Cum de mai ai timp si de prietenele tale?
ND:Weekend-ul fetelor din Vampire Diaries a devenit ceva foarte serios!Toti baietii au ras de noi  la inceput , si am mers impreuna cu ei intr-un loc.Eram ceva de genul : “Nu!!Este timpul nostru petrecut impreuna!”Cand iesim in oras , gatim cina impreuna, ne uitam la filme,stam in pat , facem tone de poze.Cateodata facem si excursii si vorbim intre fete –nici nu va imaginati lucrurile pe care le spunem in masina , in drum spre destinatie!Este atat de distractive sa te descarci si sa spui lucruri fara sa te simti vinovata ca vorbesti despre faptul ca ne plangem sau vorbim despre unele legaturi.Cateodata nu ai timp sa faci aceste lucruri.Si nu este acelasi lucru daca nu petreci un weekend intreg in acest fel.Nu am foarte multi prieteni buni , asa ca atunci cand avem timp il petrecem impreuna.Este o legatura foarte stransa intre noi!


Traducere: Symonna & Irinna999 (TVD Forever) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu