duminică, 2 septembrie 2012

Raspunsuri pentru fanii lui Candice A de pe chat

Va iubesc pe toti ! Va multumesc mult pentru ca ma sprijiniti cu TVD si dating rules.Imi pare rau daca nu am raspuns la toate intrebarile..Calculatorul meu mereu imi arata unele noi.Sa aveti un sfarsit de seara minunat!xoxo


Prima mea intalnire?hmmm. Am avut niste intalniri ingrozitoare.Cand aveam 15 ani incercam sa fiu sofisticata si sa ma maturizez si puram toate rochiile si ma incaltam cu tocuri..si un tip m-a agatat cand purtam slapi si blugi si a fost ceva de genul : "umm . wow tu chiar te-ai imbracat" .Nu a fost un "esti draguta" sau ceva.Mi-am dat intalniri cu niste baieti ingrozitori!
Primul meu sarut ? A fost perfect.Am avut ghinion insa cu acel baiat.cu ceilalti ? nu a fost asa special.Dar primul meu sarut a fost perfect.
Experienta mea de la liceu a fost una buna.Mereu stiam ca o sa ajung cineva important dupa ce o sa- l termin.Eram intotdeauna intre dorinta de a arata bine si sa le spun copiilor populari "du-te naibii" .Acestia m-au invitat mereu la petreceri si mi-au fost prieteni.Baietii nu prea m-au placut.Mi-ar placea sa le spun celor care sunt acum la liceu sa incetesa sa-si doreasca sa fie cool si sa inceapa doar sa se distreze.Fa asta.
Ce rol nu am mai jucat pana acum si mi-as dori sa-l incerc ?Ceva care mi-ar cere sa fiu hippie si sa port flori in par. 
Iubesc sa lucrez cu Joseph Morgan!Este atat de talentat si mereu sunt super bucuroasa sa vorbesc cu cineva cu accent britanic.Claire se pricepe si ea la asta!
Melodia mea favortia in momentul de fata ..What doesn;t kill you makes you stronger ,de Kelly Clarkson . Aveti aici si video pentru a putea asculta cantecul
Cel mai important lucru din viata mea ? Sa rad .
Cu persoana potrivita , cand corpul meu va putea , mi-as dori foarte mult sa am copii.
Nu am fost niciodata in Turcia sau in Istanbul dar mi-ar placea!Multumesc ca sunteti pe chat la 3 dimineata!
Cu cine imi place sa lucrez mai mult dintre Paul si Ian ? Amandoi sunt prin preajma mea cand filmam.Imi place sa lucrez cu ambii din motive diferite.
Sa-l descriu pe Paul Wesley intr-un cuvant?este dificil . aa , Loialitate..Sot.Este un sot foarte bun cu sotia lui.Si sa urmaresc cu dragostea lor creste pe parcursul anilor m-a facut sa vreau si eu sa am o dragoste ca a lor.
Sa va asteptati la o multime de lucrui de la sezonul 4!Nu stiu cum va fi dating rules sezonul 3 dar uitati-va pana atunci la sezonul 2 .
Raspunsuri scurte!Spun NU pentru muzica in lucrarile mele.Doar melodiile pe care le cant in dus.
Daca nu as fi fost actrita as fi intr-un colegiu si m-as intreba ce sa fac cu viata mea.
Inca sunt sceptica in ceea ce priveste relatia Klaroline deoarece..este un ucigas ..
Scene cu tortura?zile lucngi..o multime de tipete si de obicei platouri de filmare nu sunt prea confortabile.dar sunt ditractive deoarece ca un actor trebuie sa fie dramatic si sa tipi.
Si da Trevino este doar un prieten.

Ceva nou despre tvd - tot ceea ce credeti ca stiti , si as putea ajunge sa spun ceva ceea ce nu stiti.


Cea mai nebuna aventura cu un fan?O maseuza m-a recunoscut dupa ce si-a terminat treaba.Eram dezbracata sub un prosop si ea plangea si ma intreba despre TVD.A fost cea mai ciudata dulce si ingrozitoare scena din totdeauna!
Cum am fost cand eram copil ? Plina de intrebari .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu