luni, 3 septembrie 2012

Nina Dobrev - interviu cu Ocean Drive

Q: Intai de toate , sa vorbim despre Perks.Care sunt cele mai amuzante amintiri de pe platourile de filmare?
Nina Dobrev : Ca sa fiu sincera ,nu am citit cartea inaintea filmului.Iar cand am citit scenariu mi s-a parut foarte bun.Este coplesitor cum atatia oameni au pus atata dragoste in aceasta carte si cat de mult le-a schimbat viata.Asta simt cand imi amintesc de experienta filmului.Oamenii implicati au impartasit dragostea lor pentru film si personajele acestuia.

Q : Ai primit numai aprecieri pozitive pentru aparitiile tale pe covorul rosu.Iti place acest lucru?
Nina Dobrev : Imi plac toate tinutele pe care le-am purtat , dar sa stii ca am fost ajutata ! 


Q : Stiu ca se lucreaza foarte mult pentru tine ca sa arati precum personajul din Perks , Candace, si de asemenea si pentru personajul tau din The Vampire Diaries.Cat de importanta este costumatia pentru tine atunci cand joci un rol?
Nina Dobrev :Este foarte importanta pentru mine.O data ce imi pun costumul pe mine sau orice altceva ce trebuie pus in exterior , ma simt ca o alta persoana.Acelasi efect il au si machiajul si coafura.Personajul din Perks poarta multe bentite , iar eu in viata reala niciodata nu port asa ceva , asa ca atunci cand mi le pun ma simt ca o persoana inocenta.Candace este o eleva ca 10 pe linie si foarte sarguincioasa.Asa ca accesoriile ma ajuta foarte mult . 


Q:Ai facut o treaba foarte buna in televiziune , ai facut o treaba foarte buna in filme ..
Nina Dobrev : Vreau sa ajung sa joc si in filme de actiune intr-o zi, deoarece mi se pare ca 2 luni de filmare pentru un film nu este de ajuns.

Q:Care este rolul la care visezi in momentul de fata?
Nina Dobrev :Vreau sa joc cate un pic din toate.Rolul pe care as vrea in primul rand sa il am este intr-un film cu James Bond, ca o Lara Croft diferita..As vrea sa-mi ies din tipare!Stii piesa de teatru August : Osage County?


A:Da , o stiu . Este una dintre piesele mele de teatru favorite.Este geniala.
Nina Dobrev:Se face un film dupa aceasta piesa , in care rolul mamelor va fi ocupat de Julia Roberts si Meryl Streep.As vrea sa fiu fiica lor.

Q:Ce zic parintii tai cand vad pozele pe care le faci pentru photoshoot-uri?
Nina Dobrev : Din fericire , am niste parinti foarte buni.Conversatiile pe care le am cu tata sunt foarte diferite decat cele pe care le am cu mama.Mama mea intelege mai multe , pe cand tatal meu..ei bine , e tatal meu.Am facut filme in care erau simulate scene de sex, asa ca inteleg pentru ca este vorba de personaj, dar este mereu ciudat sa abordez subiectul cu ei.Spun lucruri precum "O,arati minunat.Interesant."Sunt mereu pudica atunci cand e vorba sa imi dau hainele jos.


SURSA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu