sâmbătă, 1 septembrie 2012

Masuri pentru neprecizarea sursei+articol dedicat subiectului-part 3

De acum cel putin eu si Marii (probabil si Simona ,dar nu stim sigur ) o sa luam masuri .. pentru ca munca depusa la traducere&co sa fie respectata de cei care urmaresc blogul . 
  • In primul rand , de acum vom da nume . Asa facem publicitate negativa site-urilor care nu pun sursa.Ca sa fim si mai eficienti , vom incepe de acum . Asta este tot ce am vazut astazi , in 5-10 minute , dar sunt sigura ca mai sunt . La celelalte am dat mesaje sau commenturi ,dar vad ca nu s-a rezolvat nimic.
Pagina ~The Vampire Diaries.ro~ de pe facebook are o noua admina ,care se pare ca nu ne-a inteles mesajul.Imi pare rau pentru Kamy , pentru ca admina principala mereu pune sursa!Imi pare rau ca va avea de suferit pe urma domnisoarei Diaa care nu cunoaste regulile.Ea poate sa copieze articole, dar nu poate citi acele doua postari de mine si de Mari in care am spus , mai direct sau mai indirect, SA PRECIZATI SURSA!Avem si dovezi .

 ..si asa mai departe.
  • A doua masura pe care o vom aplica este logo-ul pentru poze ..Inteleg sa copiati cuvant cu cuvant articolul.Ma rog , de fapt nu inteleg.Dar si pozele?Nu puteti nici macar sa dati un search pe google imagine ?
Ca exemplu avem cea de-a patra poza
 (pentru marire click dreapta -> open link in a new tab)
Deja il avem , este transparent si deja l-am pus pe unele poze EXCLUSIVE , gasite sau facute de noi , echipa TVD4ever.
Logo-ul il veti putea observa pe pozele care urmeaza sa le punem in postarile viitoare ; nu se va vedea pe blog pentru ca este scrisul cu negru . 
Sper ca s-a inteles de data asta.Daca nu , va avea de suferit cine nu va pune sursa . Scuze Kamy , dar sa stii ca ne enervam foarte tare pentru gesturi din astea.
Sper doar ca Simona sa nu se supere ca am luat atitudine , dar vom vorbi cu ea ..Este posibil ca ea sa nu fie de acord , dar nu-i nimic.Eu si Marii asta vom face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu