vineri, 14 septembrie 2012

Kat Graham - Put your graffiti on me ( BTS & Choreography )

"Put Your Graffiti On Me" - Behind the Scenes with Kat Graham <3
Cottrell Guidry :"Prima data am intalnit-o intr-un magazin.Am vazut-o si mi-am spus : "Cine este aceasta creatura?" .Era foarte linistita si tacuta ..Nu bea , nu facea nimic.Prima data cand am dat ochii cu ea m-am indragostit , am simtin ceva si am vrut sa o cunosc.Kat e ca o ... bestie !!" [ De ce am ales tocmai ce a spus el? Ei bine e atat de dragut! Nu vi de pare? <3]


Choreography Tutorial: "Put Your Graffiti On Me" - KAT GRAHAM


Kat Graham: "Muzica este un dar.Nu este despre cineva anume,este despre ceea ce oamenii simt.Sper ca va voi face sa simtiti ceva pe fiecare dintre voi .. cu ajutorul acestei melodii."
[ Pe mine sigur da :)) Ok,scuzati obsesia. Shh! ;* ]

Traducere: Irinna <3 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu