vineri, 14 septembrie 2012

Interviu cu Zach Roerig

 *UPDATE* - varianta scrisa
"Povestea mea in sezonul 3 pentru personajul meu s-a terminat cam dramatic.Rebekah a incercat sa o omoare pe Elena, stand in fata masinii de pe pod.Am lucrat foarte mult sub apa pentru ultimul episod.Am invatat cum trebuie sa procedam intr-o piscina folosita,de obicei,pentru a antrena politistii..Producatorii au pus camioneta lui Matt sub apa pentru a filma.Am filmat pentru 12 ore intr-o zi timp de 2 zile.Il asteptam pe Paul sa vina acolo,jos si sa ma salveze.A fost minunat..In loc sa mor , Elena i-a aratat lui Stefan ca sa il salveze pe Matt.Cred ca este o scena foarte diferita decat cele pe care le-am mai facut de-a lungul timpului.
Elena este un vampir..nu stiu ce inseamna acest lucru pentru mine,cel care este inca un om.Si vreau sa raman asa.Matt este,dupa parerea mea , personajul care are capul pe umeri.Reactia lui este mereu calma..Asta e ceea ce trebuie sa faca."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu