duminică, 2 septembrie 2012

A Drink with Kat Graham - Interviu

Daca ai putea bea cu cineva ... cine ar fi acela?
Gosh! Imi doresc sa fi stiut despre intrebarea asta. Ma puteam gandi la un raspuns pe drumul pana aici! Umm, poate Prince. Speram ca nu ar incerca sa se casatoreasca cu mine, eu sunt genul lui (rade).

Joci in filme, canti, dansezi; esti chintesenta amenintare-tripla! Daca ar trebui sa alegi un aspect al carierei tale pe care il iubesti mai mult, ai putea?
Este o intrebare atat de nedreapta pentru ca orice fan al meu caruia ii place cum joc, s-ar simti dispretuit, si orice fan al muzicii mele s-ar simti dispretuit de asemenea, la fel si cu dansul. E ca si cum l-ai intreba pe Dorothy Dandridge sau Frank Sinatra sau pe oricine altcineva din timpurile alea ce le place mai mult, ei s-ar cam uita la tine deoparte pentru ca le plac amandoua; ei sunt genul ala de artisti. Luand in considerare faptul ca tot ce fac in viata este sa joc, cant si dansez, cred ca este o parte din mine, stii? Am doar trei culori, si cu acelea desenez!

Esti aici la Studio Paris pentru o noapte. Care sunt cateva lucruri pe care le tii mereu in geanta?
Ei bine acum am Samsung-ul meu, acest Galaxy S III pe care am invatat sa-l folosesc pentru prima data intr-o secunda. Am un ruj rosu (se uita in geanta). Oh, si un inel! Mereu am telefonul, bijuterii si bani. De obicei am mai multe tampenii;  am o geanta mult mai mare dar nu am vrut sa-i sperii pe toti cei de aici cu toate prostiutele mele.

Ce te-a conectat cu Bonnie, personajul tau in "The Vampire Diaries" la inceput?
Ea este atat de loiala... relatia pe care o am cu Nina (Dobrev) in viata reala este atat de similara cu ce au Elena si Bonnie. Sustinerea si amuzamentul si sarcasmul si umorul; sunt atat de reale. Nu stiu daca Bonnie ar fi aceeasi fara Elena. De asemenea cred ca ea este o b-tch dura. (rade) Deci cam asta avem in comun.

Acum esti in proces de creare a albumului de debut! De unde te inspiri pentru muzica? Iubire? Suferinta?
Din relatii, clar. Dar cel mai mult suferinta. Am fost impreuna cu un baiat cam un an, inainte de baiatul cu care sunt acum, si inca mai iau de acolo si pun in muzica mea.

Ai inceput ca dansatoare si ai cantat si aparut in video-clipuri si in turnee ale unor artisti consacrati. Cum ai descrie acele experiente?
Destul de nasoale. (rade) Esti mereu in spate, intelegi ce vreau sa spun? Si toti se poarta cu tine cam ... urat. De asta ii rasfat atat de mult pe toti dansatorii mei, pentru ca eu am petrecut atatea ore si atatia ani practic umilita. Sunt cam 300-400 de dansatori care vin la o auditie pentru 10. Esti acolo toata ziua si poate esti si taiat (probabil ii filmeaza in timp ce danseaza, la asta se refera) si au chestia asta numita "type-casting" unde pur si simplu spun da sau nu si nici macar nu se uita cum dansezi. Deci chiar este o experienta destul de groaznica. Daca reusesti sa mergi in turneu este minunat, ai parte de experiente chiar frumoase, si intalnesti oameni deosebiti si chiar canti! Pentru ca pana la urma pentru asta ai venit. Eu eram mereu prea tanara ca sa dansez cu cine vroiam. Am dat auditii pentru Janet Jackson si eram sub varsta, deci am fost data afara pentru ca au aflat. Au fost atat de multe momente ca acesta si de asta cred ca m-am transformat la momentul potrivit.
Nu esti doar model, actrita , cantareata si dansatoare, esti si fluenta in cam ... 5 limbi diferite?
Vorbesc chiar si in evreiasca. Am un tatuaj in limba aia :)

Ce spune?
Nu pot sa spun asta (zambeste), dar este un mesaj pentru fratele meu care locuieste in Israel. Si mai vorbesc spaniola , franceza si putin portugheza .. si ei bine, engleza.

Sunt si alte talente de care ar trebui sa stim?
Pot gati! Si sunt chiar buna la asta. Pot sa fac un mic dejun delicios. De altfel sunt putin vegetariana acum, deci nu pot gati la fel de mult.

Traducere: Symonna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu