joi, 1 decembrie 2011

Candice Accola - Interviu pentru Disfunksion: Lady is a Vamp



Disfunksion: Te asemeni cu personajul tau din Vampire Diaries in vreun fel ?
Candice: Sigur ca da. Personajul meu isi descorepa recent puterile supranaturale. Acum, din moment ce eu nu ma pot asemana cu ea in acest sens, pot spune ca sunt o tanara femeie care inca se cauta pe sine.


D: Care a fost experienta ta, in general, in acest show?
C: A fost cea mai mare binecuvantare din totdeauna. Avem o distributie mare, dar totusi suntem apropiati si uniti. Filmam in Atlanta si niciunul din noi nu este de acolo, deci ne-a facut apropiati deoarece suntem toti intr-o atmosfera noua.


D: Ce te-a determinat sa vrei sa devii actrita?
C: Defapt, am inceput totul cantand. Am semnat un contract de inregistrare la 16 ani, si de acolo m-am "ramificat" si am devenit actrita. Am trecut prin multe respingeri si incercari si erori inainte de a intra in industria actoriei.


D: Apropo de muzica, ce fel de muzica asculti acum?
C: Ascult The Miniature Tigers acum. Tocmai l-am vazut pe Billy Idol intr-un concert in Atlanta, a fost uimitor.


D: Cum ti-ai descrie propriul stil ?
C: De cand sunt in show, sunt mult mai constienta decat inainte, in privinta hainelor. Am devenit si mai economa. In general, port haine cu care ma simt bine.


Traducere: Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu