miercuri, 14 decembrie 2011

Interviu cu Torrey DeVitto despre The Vampire Diaries


Wetpaint: Am inteles ca deja ai filmat 4 episoade in TVD. Este Mary inca in viata in Mystic Falls?
Torrey: Da. Inca nu am primit o data de incheiere. E cam ciudat ... e ca si cum ai sti ca o sa mori, cand intri in acest show.

W: Cum este personajul tau?
T: Este doctorita. Si este intrigata de Alaric, din cauza ca s-a refacut repede dupa un accident. Ei vor developa un fel de legatura si chiar o relatie. Si da ... ea este intrigata de el in mai multe feluri.

W: Cum este pe platourile de filmare ale The Vampire Diaries?
T: Muncesc acolo cu o gramada de oameni, dar cel mai mult cu Matt Davis. A fost amuzat sa lucrez cu el pentru ca este un tip foarte dragut si un actor minunat. Toti sunt foarte draguti si respectuosi. De obicei cand am un nou proiect este o gramada de stres si alte lucruri de genul acesta, dar in acest show nu este cazul. Toti sunt foarte, foarte, foarte deosebiti.

W: Are Mary vreo putere supranaturala?
T: Sunt om.  Cred ca acest show este atat de nebunesc, cu toti vampirii si varcolacii si hibrizii ... ca are nevoie de o fata, care este doctorita - si atat. Chiar imi place sa fiu un personaj realistic in tot acest show SF.

W: Multi actori din TVD au o inclinatie spre muzica.
T: Candice ! Am auzit-o cantand intr-un episod si este minunata. Poate vom face o mica trupa impreuna.

Traducere: Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu