vineri, 19 noiembrie 2010

Cool Girl! 11 [Noiembrie] !

 Bine zis acolo : Hello! Tocmai am cumparat numarul 11, din noiembrie al revistei pentru fete "Cool Girl!"Si m'am gandit sa scanez si sa pun pe blog articolele despre Vampire Diaries...iar apoi...mi'am amintit ca scanner'ul se stricase deci..am hotarat sa le fac cu telefonul...deci va rog, sa nu va mirati prea tare daca le mariti si nu intzelegitzi nimic de acolo...deci mai bine pt. sanatatea ochilor vostri sa nu le mariti ;). Dupa cum vedeti revista a fost cam zgarcita la articolele cu VD...dar e bine si asa..alte reviste nu au deloc articole :(. Mda...noi ne fixam atentia pe "Cool Boy" care este... Zach Roerig...o sa cititi voi articolul si o sa va dati seama despre ce este vorba :P


P.S. Daca vreti sa le puneti pe alte bloguri, va rog specificati sursa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu