vineri, 13 mai 2011

Sondaj: Cine iti va lipsi mai mult?

Hey! Tocmai mi-a venit o idee [buna, zic eu] si m-am gandit sa o impart cu voi. Am postat in bara din dreapta un sondaj numit "Cine iti va lipsi mai mult?" pt ca, sunt chiar curioasa a cui moarte va durut mai mult, eu cu siguranta o sa votez Jenna! Dar vreau sa vad si parerile voastre deci...votati!

1. Jenna Sommers
Died: 2x21 "The Sun Also Rises"
Cum a murit: Klaus i-a infipt un tarus in inima pentru a desface blestemul.
Interpretata de: Sara Canning
My Opinion: Cred ca toti ii vom duce dorul...eu cel putin o iubeam :x

2. John Gilbert
Died: 2x21 "The Sun Also Rises"
Cum a murit: I-a 'daruit' sufletul fiicei sale Elena
Interpretat de: David Anders
My Opinion: Sincer mie nu prea imi placea de el...dar...era totusi ultimul parinte al Elenei

3. Isobel Flemming 
Died: 2x17 "Know Thy Enemy"
Cum a murit: Arsa de soare, dupa ce si-a dat jos colierul cu lapuis lazuli
Interpretata de: Mia Kirshner
My Opinion: Cred ca ea si-a aratat partea umana [...buna] prea tarziu...si nu am avut timp sa realizam ca ea nu era o fata chiar asa de rea...Too Late


4. Jules
Died: 2x21 "The Sun Also Rises"
Cum a murit: Omorata de Klaus in ritualul sacrificiului pt a desface blestemul
Interpretata de: Michaela McManus
My Opinion: Hm..eu nu prea stiu ce sa cred despre ea..poate ca era buna intr-un fel [vroia sa-l ajute pe Tyler]...dar desigur avea si partile rele [a torturat-o pe Caroline in episodul 13]...ce stiu sigur...Werewolf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu