joi, 19 mai 2011

5 Cele mai socante momente din Sezonul 2!

5. Unchiul Mason se alege cu inima scoasa din piept
Poate ca am fost naivi...dar nu am crezut ca producatorii il vor scoate atat de repede pe Mason (Taylor Kinney) din serial. El era atat de dragut...Desigur, cand noi ne obisnuiam cu el, Damon a hotarat sa-i scoata inima afara.

4. Jenna moare....de 2 ori
Am avut o vaga banuiala ca Jenna (Sara Canning) avea de gand sa-si gaseasca sfarsitul in acest sezon...dar nu am prezis niciodata ca va fi vampir cand va muri.Desigur...am fost de acord cu ideea, dar eram siguri ca producatorii nu ar transforma-o si apoi ar omori-o, ne gandeam "Okay..deci cu siguranta va supravietui", dar nu a fost asa, i-au intepat inima (si pe ale noastre defapt) cu un tarus...si gata.

3.Klaus "imprumuta" corpul lui Alaric
Stiam demult ca, Klaus (Joseph Morgan) este diabolic, dar chiar nu am crezut ca are atata in el incat sa faca aceasta miscare nebuna. Klaus luand corpul lui Alaric (Matt Davis) a fost pura dementa..si noi am iubit fiecare secunda din aceasta dementa.

2. Caroline se transforma in vampir
Show-ul a lovit pamantul cu acest prim episod din sezonul 2, cand Caroline (Candice Accola) s-a transformat in vampir - o miscare brilianta care a schimbat efectiv acest personaj si show-ul.

1.Anna si Vicki se intorc (ca fantome)
Cand Jeremy a spus ca se simtea putin ciudat dupa ce a inviat (a doua oara in acest sezon!), am stiut ca ceva se intampla. Dar NICIODATA (nici macar o data!) nu ne-am gandit ca ar putea fi vorba despre intoarcerea Annei (Malese Jow) si a lui Vicki (Kayla Ewell) ca fantome.
Traducere: Alice
Daca puneti traducerea pe alte bloguri, va rog specificati sursa!
P.S: Sorry ca nu am postat nimic ieri, azi am avut teza la mate [yack] si nah...a trebuit sa invat ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu