duminică, 22 mai 2011

Interviu cu Malese despre intoarcerea Annei si a lui Vicki

Cel de-al doilea sezon al "The Vampire Diaries"a fost plins de surprize socante si intorsaturi de situatie, insa producatorii executivi, Kevin Williamson si Julie Plec, s-au intrecut pe sine insusi in incheierea episodului "As I Lay Dying". Ne referim aici la reintoarcerea din morti a "fostelor" iubite ale lui Jeremy: Anna si Vicki.
Malese Jow a discutat intr-un interviu pentru MTV despre reintoarcerea personajului sau in Mystic Falls. Actrita a declarat ca stia cu doua saptamani inainte ca producatorii sa o invite pe platourile de filmare din Atlanta si ca a fost un adevarat soc pentru ea: "Nu m-as fi gandit nici intr-un milion de ani ca ei ma vor inapoi. A fost cea mai mare surpriza din viata mea! Acelasi lucru s-a intamplat si cu Kayla [Ewell]. Faptul ca s-a scris un scenariu pentru a ne aduce din morti este o onoare pentru noi. Stiu multe personaje care au murit in serial de cand l-am parasit si eu, asa ca sunt foarte recunoscatoare fata de producatori." Desi in culmea fericirii, Malese a trebuit sa tine secret toata povestea pentru a nu strica surpriza fanilor. 
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ll48fbGups1qbkiaho1_500.png
Despre revenirea pe platourile de filmare, ea povesteste ca totul s-a intamplat intr-o singura zi: "Am venit in Atlanta. Am avut o zi sa ma bucur de oras pentru ca mi-a fost dor de el, iar cand am ajuns pe platouri a fost ca atunci cand revii la scoala dupa vacanta de vara si iti revezi colegii. Era ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. A fost minunat sa ii revad pe toti. In ultima zi de filmari ne-au adus, pe mine si pe Kayla. Atat de bine pastrat a fost secretul. Scenariul a fost scris pentru ceilalti fara scena in care apaream noi. Faptul ca am fost ultima scena... acel moment care te lasa in suspans... Asta a facut ca totul sa fie ciudat si interesant. Eu nu mai lucrasem cu Kayla inainte. Nici nu o cunoscusem. A fost destul de ciudat. Amandoua am avut cam aceeasi soarta in serial. Amandoua ne-am intalnit cu Jeremy si apoi am murit brusc. A fost misto sa o cunosc. Este superba. Va fi interesant sa vedem cum ne vom intelege in serial in sezonul trei - daca ne vom intelege bine sau nu. Stim 100% ca aceste femei sunt fantome? Nu... Totul este in are. Nu mi s-a spus cate episoade voi aparea in urmatorul sezon. Nu stiu ce se va intampla. Singura directie clara este o noua complicatiune amoroasa cu Jeremy, Bonnie, Vicki si Anna. Cu atatea fete in jurul sau, Jeremy va trebui sa ia o decizie".

Multumim pt traducere, Iony, de la Vampires Crib

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu