luni, 9 mai 2011

Interviu cu Sara Canning despre moartea Jennei :-(

Hollywood Crush: Te rog asigura-ne de un lucru.Vampire Diaries este cunoscut pt rasturnarile neobisnuite de situatie. Este vreo sansa ca Jenna sa nu fi murit?

Sara Canning: Nu. Ea este moarta. Cred ca aratand scena funeralului ei [scenaristii] au vrut doar sa-i dea Elenei sansa de a-si ingropa ultima figura parentala. Ei bine..Jenna si John defapt. Deci cu siguranta ea este moarta. Eu am plecat din Atlanta. Deci Jenna nu se intoarce. :(

H.C: Cum ai aflat ca personajul tau va fi ucis? Te-a socat sau ti-ai dat seama dinainte?

S.C: A fost foarte surprinzator. A fost un soc adevarat.Julie Plec mi-a spus.A fost destul de socant.Dar..vreau sa zic, de cand Kayla Ewell a murit -ea a jucat-o pe Vicki in sezonul 1- mi-am dat seama ca oricine si oricat de important ar fi..poate muri.Moartea este o parte majora a show-ului.Pe langa faptul ca a fost socant, cred ca mi-am dat seama ca poate sa se intample oricand.
[Restul interviului AICI]
Traducere: Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu