vineri, 19 octombrie 2012

Interviu cu Julie Plec!

Julie Plec a dat un interviu revistei EW, pentru a clarifica unele lucruri intamplate in episodul 2. NU CITITI DACA NU ATI VAZUT EPISODUL!

De ce este asa o mare chestie, faptul ca Elena s-a hranit cu sangele lui Damon ?
"Asta e o mica raportare la carti, dar si la folclorul vampiresc in general. Daca te uiti la gest, ca fiind metaforic, este un schimb de fluide foarte intim. Deci puteti citi din asta ce vreti." spune ea. Deci este corect sa il echivalezi cu sexul, sau nu ar trebui sa mergem atat de departe? "Ei bine, e ca un fel de giugiuleala vampireasca nud." spune Plec razand. Are si efecte secundare? "Nu." spune ea "Elena nu stie ce face, dar Damon stie chiar foarte bine ce face ea. La asta s-a referit si Stefan: A insemnat ceva pentru el, deci inseamna ceva si pentru mine."

Cand vom afla ce inseamna tatuajul de pe mana lui Connor, care i-a fost vizibil lui Jeremy, dar nu si lui Matt?
"Vom sti ce este cu tatuajul acela, si ce inseamna cam la sfarsitul episodului 4." spune ea
A facut-o si pe ea sa planga, scena de la sfarsit cu Damon si fantoma-Alaric?
"Da, am plans cand am ales-o. Am plans cand am scris-o. Plang de fiecare data cand o vad." spune ea "Imi este atat de dor de Matt Davis, ca si tuturor celorlalti. Asta a fost oportunitatea noastra de a-i arata putin din aceasta iubire, sa-i spunem ca nu il vom uita vreodata si ca mereu va avea o casa in Mystic Falls." Asta ar trebui sa insemne ca il vom vedea pe Alaric din nou? "Inca nu stiu, dar cu siguranta ar fi frumos."

Si in continuare, cateva "muscaturi" din episoadele urmatoare:

Elena s-a intors la scoala. Cum va decurge asta?
"Nu bine." spune Plec. "Ne vom distra putin cu fata rea in acel episod (probabil episodul de saptamana viitoare). Elena e ca un roller coaster de furie si ostilitate si compasiune si tristete. Vazand-o pe Rebekah ca o calca pe coada, o duce pe Elena intr-un loc destul de intunecat."

Un comentariu:

  1. Mama,ce-as fi vrut sa fiu in locul Elenei cand s-a hranit de la Damon...Ahh...asta mi-a adus aminte de momentele din carti...
    Cred ca tatuajul acela e cumva legat de faptul ca-i vanator de vampiri,si cum Jeremy face parte dintr-o astfel de familie,le poate vedea.

    Dumnezeule,ce-am plans:((:((Scena aia a fost atat de intensa...:((Inca-mi mai vine sa plang!Mi-e asa dor de Rick...!Era cel mai bun prieten al lui Damon...Nu trebuia sa moara:(( Mi-amintesc la inceput...cand Rick venise sa-si razbune sotia,pe Isobel,si-a vrut sa-l ucida pe Damon,care l-a ucis,da' a inviat datorita inelului...Apoi au inceput sa petreaca timp impreuna...si s-au imprietenit...Doamne,cat de dor imi e de momentele alea:((Dintre Rick si Damon...Imi vine sa plang incontinu,ftate...si mai canta si One Direction:((:((:((

    Hai ca inchei.

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere