luni, 9 aprilie 2012

Ian si Nina - Vacanta in Hawaii ?!?

Okay, deci pe twitter sunt multe zvonuri despre Nina si Ian .. si toate spun acelasi lucru .. Hawaii!
Acum ca filmarile sezonului 3 s-au terminat, desigur ca toti actorii (si producatorii .. normal) au luat o mica vacanta! Se pare ca Nina si Ian au ales Hawaii.
Poza de mai sus, de exemplu, a fost postata de Nina pe twitter spunand "Paste Fericit din Paradis!" Sa fie acel Paradis, Hawaii?


@CarlyGreenlee a postat pe twitter:
"L-am vazut pe @IanSomerhalder pe aeroportul din Honolulu, Hawaii OMG OMG OMG!"


Apoi @madsesplin a scris:
"Un unchi al meu a fost pe acelasi zbor cu Ian Somerhalder si Nina Dobrev. Sunt atat de geloasa!"
un alt fan a intrbat: "Erau in zbor spre Honolulu, asa-i?"
la care @madsesplin a raspuns: "Da, asa este!"


@SalvatoreDam, a postat, de asemenea:
"Sora mea i-a vazut pe Nina si Ian pe aeroport" 


O alta persoana, de aceasta data pe Tumblr a spus ca este posibil sa-i fi vazut, dar nu a recunoscut-o pe Nina. Apoi un prieten (a-l persoanel respective) a mers la Ian si i-a cerut sa faca o poza cu el, iar Ian a raspuns "Imi pare rau, as fi facut, dar sunt in vacanta." Probabil a spus-o doar ca sa nu se afle unde sunt el si Nina ... dar uite ce draci mici suntem noi si am aflat haha :)) Xoxo, Symonna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu