duminică, 22 aprilie 2012

Season 3 Episode 19 "Heart of Darkness" Recap

"Be Safe"
Okay, deci pentru inceput, Alaric si Elena au discutat putin ... dupa care ea si Damon au plecat dupa Jeremy.
In urmatoarea scena ... ghiciti ? hahaha .. DECADE DANCE PREPARATIONS. Mda, pai Caroline vroia anii '70, iar Rebekah anii '20 ... si ca sa vezi ... Bex a castigat ;;) Dar era totul doar ca Vampire Barbie sa poata sa se intalneasca cu Tyler al ei. Dupa ... Stefan si Alaric au vorbit si ei .. boring, boring, boring :)) Dar acum hai sa trecem la lucruri serioase:

"Is she still hot?"
"Tell him, he's still dripping with sex, too. FINE ... tell him I miss him."
ROSE ... Rose a mea ... s-a intors!!! Si e cea mai frumoasa si fericita si minunata fantoma EVER!
Si in prima scena in care a aparut ... au pus aceeasi melodie ca atunci cand ea a murit :(( habar nu aveti cat am plans ... adica uite ce zambet avea !!! Un fel de: "My friends! I love you." 

Asta a fost cu siguranta CEL MAI FRUMOS MOMENT DIN TVD !! Nici un "return" nici macar cel al lui Katherine in sezonul 2 nu a fost atat de ... special. Inca imi apar lacrimi de fiecare data cand vad aceasta secventa!
Si ca sa va conving ca e aceeasi melodie:
Stiti ca personajele importanta din TVD au o melodie a lor .. care ii defineste. Ei bine Stefan, Elena si Damon nu mai sunt singurii cu acest fel de melodie ... are si Rose una. "Rose's Theme"

De la Rose am aflat ca ... ei bine ... nu a fost transformata de nici un original, ci de Mary Porter (aka Scary Mary haha). Iar cand Damon si Elena au fost sa o gaseasca, au gasit-o omorata (de catre Kol).

Dar hai, hai ca stiu ca trebuie sa prezint si momentul ala (care mie nu mi-a placut .. logic). 
Mda pai .. sa intamplat cam asta:
Dar cu melodia aia superba, si ... artificii peste tot. Oricum .. pentru mine (care sunt hard Stelena shipper) .. melodia aia a facut toata scena ... fara melodie era doar ... Damon si o alta fata. Dar mai tarziu nu mai era melodia si ... tot ce am vazut era un fel de ... mouth everywhere. Si unii mai mai intreaba de ce imi place Stelena ... bitch, please. Mda, dar mai tarziu am aflat ca l-a sarutat ca sa afle daca simte ceva pentru el .. si mi-am revenit :)). (Si by the way .. THANK YOU JEREMY lol).

Mai tarziu (sau tot atunci ? ma rog .. intelegeti voi ideea) Stefan l-a facut pe Alaric sa ii spuna unde e tarusul, iar Rebekah si Ric, au mers sa-l ia ... cu exceptia unui lucru ... aia nu era Rebekah. Era Esther folosindu-i corpul.

"You're young, you don't see what I see. It's not just that she makes him a better person, wich she does, but he changes her, too."
Rose a avut un speech interesant despre Damon si Elena (si Stefan). Si da .. eu aleg sa cred ca Damon is the worst thing for her.

Tyler si Caroline ... mda .. se cearta din nou. Din cauza asta:
Intrebare: Cum de stia Tyler ca desenul e facut de Klaus ??

Recap made by: Symo Popescu (Symonna)
Photos: Captured by me
Claimer: Daca o postati altundeva, va rog precizati sursa.

2 comentarii:

  1. Iti raspund eu la intrebare :D
    Pai in episodul 14 , cand a fost balul ,Caroline a gasit in camera ei desenul . Si Klaus ia lasat pe desen , in dreapta , jos un micut mesaj daca iti aduci aminte , si mesajul era asta : " Thak You For Your Honesty , KLAUS ".

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah da ... am uitat ca s-a semnat domnul Klaus

    RăspundețiȘtergere