miercuri, 18 ianuarie 2012

Vampire Diaries - Carte vs Serial .


  • The Vampire Diaries, al carui prim sezon a fost adaptat dupa "Jurnalele Vampirilor" de L.S. Smith.
  


Am spus primul sezon, pentru ca de la sezonul 2, actiunea din film si cea din carte merg pe drumuri diferite.

Diferente intre carte si serial sunt inca de la inceput, cea mai mare dintre ele fiind caracterul Elenei. Elena cea din serial este mai modesta, mai sincera si mai altruista decat cea din carte. Atat actiunea serialului cat si cea a cartilor devine din ce in ce mai complexa, cu mai multe enigme si situatii limita, insa cea a serialului este, nu stiu daca pot sa spun mai credibila decat cea a cartii, dat fiind ca vorbim de vampiri si alte fiinte supranaturale, dar in orice caz, mai verosimila.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aceasta este parerea Ramonei, de pe blogul Altfel de Carti. Daca aveti si voi o astfel de comparare (carte - serial) si ati vrea sa o postez, va rog sa mi-o trimiteti pe mail (symo_vampire24@yahoo.com).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Si motivul pentru care am spus ca aceasta este parerea ei, este pentru ca alti fani ar putea sa spuna si alte lucruri. De exemplu eu, as spune ca desi actiunea din serial si cea din carti este diferita, serialul  (adica si sezoanele 2 si 3) tot dupa carti a fost adaptat. Pentru ca, are acelasi nume: "Jurnalele Vampirilor" / "The Vampire Diaries" si personajele sunt aceleasi. Daca nu ar fi adaptat tot dupa carti, ar fi trebuit sa-si schimbe numele. Plus la inceputul fiecarui episod scrie "Based on the books by L.J. Smith" - "Bazat pe cartile scrise de L.J. Smith" :) Dar da, are dreptate cu faptul ca actiunea si serial si cea din carti "au luat-o pe drumuri diferite".  Xoxo, Alice

4 comentarii:

  1. olá eu sou do Brasil amo a série e amei o blog parabéns!

    RăspundețiȘtergere
  2. dar este compeytt diferita cartea de serial prin multe de ex la inceput stefan in care sa indepartat de elena in schimb in srial nu facut asa ....plus peronajele sunt schimbate elena e blona carloine roscata si multe altele elena are o sora nu frate ........mai mulote dar serialul cat si cartea sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. Dap ... si sincer, ar fi fost plictisitor sa fie toate fix la fel ca in carte, nu ar mai avea rost. Am sti tot ce se intampla si ... unde ar fi suspasul ?
    E perfect asa cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai unora nu le place sa citeasca si vor sa vada filmul , in cazul acesta insa, surpriza: inafara de numele serialului si a personajelor povestea nu este cam aceeasi . dupa parerea mea cred ca serialul are doar 15% "chestii" din carti.
    nu luati in nume de rau , mie imi plac ambele , serilul il urmaresc mereu si momentan tocmai am termit prima carte de citit si trec la adoua .

    RăspundețiȘtergere