sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Candice Accola& Nina Dobrev @ MTV 10 on Top [22 Ianuarie]

P.S: Imi pare rau pentru titlurile de acum cateva zile..erau in engleza...le puneam deoarece avem multi vizitatori din alte tari care nu inteleg ce scriu eu acolo...dar acum am rezolvat problema deoarece am pus varianta in engleza "Translate the Site" ... as fi scris in continuare in engleza dar esenta este ca acest blog trebuie sa fie una dintre cele ai bune surse din ROMANIA ...deci trebuie sa si fie scris in romana. Sper sa intelegeti :) .Inca un mic amanunt... imi pare rau ca stirile de astazi au cam intarziat..le'as fi pus mai devreme dar am avut cateva probleme personale ;), sper ca puteti sa intelegeti si asta :)).
                                                                              Your Best Friend Forever,
                                                                                                        Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu