joi, 28 octombrie 2010

Interviu cu Nina Dobrev pt Jezebel Magazine!

Frumusica actrita de 21 de ani din serialul “The Vampire Diaries” a acordat un interviu revistei Jezebel in care a vorbit despre cariera ei si cel mai incitant rol de pana acum, cel a lui Katherine. Iar pictorialul publicat in revista este superb:

despre primul ei job, in serialul “Degrassi”: Acest show m-a invatat sa ma obisnuiesc cu camerele de filmat si atmosfera de pe platourile de filmare. Am petrecut 4 ani jucand in “Degrassi” dar pentru ca a fost un show canadian, realizat departe de Hollywood am reusit sa intru in industria filmului treptat. Multi tineri care joaca in seriale de mici ajung sa-si piarda simtul realitatii, dar eu am reusit astfel sa am parte de o copilarie normala, in timp ce lucram la serial.
despre cel mai incitant rol de pana acum, cel a lui Katherine:  Pana acum in interpretat doar fete dragute cum ar fi Mia Jones din serialul “Degrasse”, iar interpretarea lui Katherine este o provocare si face ca totul sa fie mai incitant.

Jezebel: Ai intrat in lumea artistica de la o varsta frageda. Ce anume ti-a trezit interesul pentru actorie?
Nina Dobrev: Am fost intotdeauna un copil sociabil. Parintii mei nu stiau ce sa faca cu mine pentru ca eram plina de energie, iar impreuna cu prietenii mei puneam in scena acasa mici piese de teatru. Am inceput sa fac gimnastica si balet, asa ca eram mereu pe scena intr-un fel. Apoi am mers la un liceu de arte in Canada unde am studiat muzica, dans si teatru, si mi-am dat seama ca acestea sunt lucrurile care ma fac fericita.

Jez: Din toate formele de arta studiate de ce ai ales actoria?
ND: Teatrul a fost probabil preferatul meu, si acolo ma simteam cel mai confortabil. Iubeam sa dau nastere personajelor, sa vorbesc cu accente, sa fiu persoane diferite si sa explorez acea latura a mea. Am vazut o multime de filme si ma imaginam in rolurile acelea, si imi placea sa citesc piese de teatru si scenarii. Am decis sa incerc si sa vad unde ma va duce.

Jez: Ai primit un rol mare in "Degrassi: The Next Generation" cand aveai doar 16 ani. Cum ti-a schimbat viata acest rol?
ND: La momentul respectiv nu mi-am dat seama cat este de mare. Rolul meu avea sa fie initial doar pentru cateva episoade. In timp ce am continuat, serialul m-a invatat multe despre cum e pe platoul de filmare si cum sa ma port in fata camerelor, pentru ca eram incepatoare. Am ajuns sa petrec patru ani in "Degrassi", dar pentru ca era un serial Canadian produs departe de Hollywood, am avut sansa de a avansa progresiv. Multe persoane ce isi incep carierele la varste fragede pierd legatura cu realitatea, dar eu am avut sansa de a fi un copil normal in timp ce faceam ceea imi placea cel mai mult.

Jez: Cum ai primit rolul din The Vampire Diaries?
ND: Dupa ce am terminat "Degrassi" am decis sa merg in L.A. pentru un sezon pilot, da nu aveam sperante mari. La The Vampire Diaries a for una din primele auditii la care am mers, si mi-a placut scenariul. Dar la prima auditie mi-a fost rau si nu erau siguri in ceea ce ma priveste, apoi am primit un film ce se filma in Canada, asa ca m-am intors acasa. Directorii de casting de la The Vampire Diaries mi-au zis sa le trimit o inregistrare, si le-a placut ce am facut, asa ca m-au chemat inapoi. A fost un proces de durata, si a trebuit sa lupt pentru acest rol pentru erau foarte multe fete care doreau sa o interpreteze pe Elena. Am fost foarte norocoasa, si cred ca am cel mai grozav personaj - sau personaje - de la TV.

Jez: Ce iti place cel mai mult, faptul ca doi vampiri se lupta pentru tine sau ca ai sansa sa interpretezi doua personaje diferite?
ND: Ador faptul ca am dublu-rol pentru ca unul e al unei fete bune si dragute, iar celalalt este al unui vampir nebun, criminal, conspirator si narcisist. Aceasta este o oportunitate ce rar apare intr-un serial. Am mai avut roluri de fete dragute - Mia Jones din "Degrassi" era o fata draguta - dar Katherine are o personalitate aparte pe care nu am mai avut ocazia sa o interpretez, asa ca este o provocare ce face ca lucrurile sa fie mereu noi captivante.

Jez: Sfarsitul primului sezon a fost de mari proportii. La ce se pot astepta fanii de la sezonul al doilea?
ND: Va fi din ce in ce mai intens. S-a vorbit despre Katherine timp de 22 de episoade, asa ca aveam o idee de ce fel de persoana e si cata durere a provocat. Dar acum ca s-a intors, poti doar sa-ti imaginezi ce catastrofe vor aduce razbunarea ei. Totul va fi sporit sezonul urmator.

Jez: Cum ti-a afectat viata personala popularitatea serialului?
ND: E interesant ca sunt recunoscuta mult mai des in marile orase precum L.A. si New York decat in Atlanta. Sa fiu in Atlanta a fost o binecuvantare: orasul este mai mic, oamenii sunt foarte draguti iar mancarea e delicioasa, imi place la nebunie! Oamenii stiu ca filmam in Decatur, dar sunt respectuosi. Chiar si atunci cand cer autografe nu sunt atat de bagareti deoarece sunt atat de calmi si draguti.

Jez: Ai vreun loc favorit in Atlanta?
ND: Imi place mancarea atat de mult incat a devenit o problema, pentru ca trebuie sa fim in forma pentru filmari. *rade* Imi place TWO Urban Licks, Wisteria si ONE. Midtown Kitchen si Rathbun’s sunt grozave. Am fost in multe locuri din Atlanta, dar inca nu am descoperit cat ne dorim pentru ca filmam 15 ore pe zi. Dar cand iesim in oras, imi place ca sunt atatea locuri de explorat, de la Buckhead si Inman Park la Little 5 Points, ce are acel aspect urban minunat.

Jez: Ai The Vampire Diaries ce va reveni in toamna s filmezi un film cu Samuel L. Jackson care trebuia sa apara anul urmator. Care sunt obiectivele tale pentru viitor?
ND: Mi-am dorit intotdeauna sa ma provoc si sa interpretez personaje diferite in genuri diferite de film, chiar daca e actiune, drama, comedie romantica sau film de epoca. Nu accept niciodata un rol pentru salariul oferit sau pentru a-mi umple timpul, vreau sa ma bucur de proiect. Vreau sa merg mai departe si sa depasesc toate asteptarile care le am pentru mine si care le au altii de la mine. Nu stiu exact ce imi rezerva viitorul, dar sunt nerabdatoare sa vad.

Toate pozele aparute in revista dupa pauza!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu