miercuri, 12 septembrie 2012

Season 4 Spoilers!



O posibilă reîmpăcare între Caroline şi Matt.
Deşi la momentul actual ,Caroline este complet îndrăgostită de Tyler,după ce a re-văzut momentele cu Mat şi Caroline din sezonul I, Julie Plec a mărturisit “Cred că Matt şi Caroline, pe termen lung, vor avea un alt moment al lor”. 




Stefan se va îndrepta spre Caroline în timpul tranziţiei Elenei.
Caroline este unul dintre acoliţii lui Stefan la şcoala sobrietăţii,aşa că ea va fi “ Sunt alături de tine! Sunt în echipa ta”,având în vedere că amândoi încearcă să o ajute pe Elena.Eu întotdeauna am privit-o pe Caroline ca viitoarea cea mai bună prietenă a lui Stefan-un fel de Lexi” spune Julie Plec. 

Îl vom cunoaşte şi pe tatăl lui Bonnie.
“Este timpul!” a spus Plec atunci când a fost întrebată despre tatăl lui Bonnie. “ Va fi un an al schimbărilor. Anul în care se termină liceul şi vom avea destul de explorat vieţile caracterelor







Evoluţia lui Damon va continua.
“După ce am revăzut o scenă din sezonul I ,episodul “162 de lumânări” mi-am dat seama că Damon a evoluat mult.Aşa şi este,mai ales,dacăţineţi minte ,că a fost tipul rău la început, dar doar ascundea multă dragoste şi emoţie. Toate caracterele ,inclusiv fratele său au asistat la evoluţia acestuia ca persoanăşi el chiar a făcut nişte lucruri destul de …să le numim răutăcioase, dar toate au fost în numele dragostei, suferinţei, abandonului ,supravieţuirii şi familiei. El va continua să evolueze şi sentimentele Elenei pentru el vor face la fel.
*** SPECIFICATI SURSA DACA COPIATI!!!**, THANKS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu