vineri, 7 septembrie 2012

Phoebe Tonkin vorbeste despre noul ei personaj: Hayley!

The Insider are un interviu cu Phoebe, despre Hayley, fata sexy care are un trecut misterios cu Tyler. Enjoy!
The Insider: Ai avut vreo ezitare in a te alatura cast-ului The Vampire Diaries dupa ce show-ul tau, The Secret Circle a fost anulat?
Phoebe Tonkin: Ca persoana, sunt foarte atrasa de lumea supranaturala, lumea necunoscuta. Gasesc acest lucru atat de fascinant, am intrat in lumea actoriei pentru a spune povesti si ca sa fiu un copil din nou si pentru a-mi folosi o parte a imaginatiei pe care nu o poate folosi un adult. Si sunt o mare fana a lui Kevin Williamson, as face orice pentru el. A fi o parte din ceva ce a creat el, este atat de populat, este atat de bine-scris si are atat de multi fani, nu am avut nici o ezitare in a ma alatura show-ului.

Insider: Cat de fericita a fost Claire cand i-ai spus?
Phoebe: Am sunat-o pe Claire cand era la filmari si a trebuit sa fac un disclaimer inainte sa-i spun, ca sa nu tipe (rade). Dar nu am filmat nici o scena impreuna inca. Cred ca se tem sa nu fim prea incantate si amuzate pe platourile de filmare. Speram sa lucram impreuna in curand.

Insider: Ce ne poti spune despre personajul tau, Hayley?
Phoebe: Imi place faptul ca este un calator prin lume, putin baietoasa, destul de curajoasa si provocatoare, dar nu in felul in care era Faye din Secret Circle. Vreau sa spun, ea iesea cu oameni pentru a-i manipula si a vedea ce poate obtine de la ei. Hayley pur si simplu nu are un filtru. Ea nu prea a avut figuri parentale in viata ei, si imi plac genul acesta de persoane.  Imi place faptul ca este dura, si incearca sa tina pasul cu baietii. La asta am raspuns cand Julie mi-a prezentat personajul pentru prima data.

Insider: Cum a fost sa lucrezi cu Candice Accola si Michael Trevino?
Phoebe: Sunt atat de draguti! Majoritatea scenelor mele pana acum au fost cu ei. Sunt atat de profesionali si pregatiti si talentati.  Adica, a fost atat de frumos la filmari, in ultimele cateva saptamani cu ei. Dinamica dintre ei este minunata, deci lucrand cu asa ceva a fost grozav!

Traducere:Symonna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu