miercuri, 5 septembrie 2012

O parte dintr-un interviu cu Kat

Dupa cum stiti (sau poate nu), Kat se afla intr-un top al celor mai sexy femei..Acest interviu este facut de femeia care a realizat topul.Aflati mai multe de mai jos.Am sarit peste niste intrebari pentru ca nu aveau legatura cu ceea ce stim in prezent despre ea.

Multumesc ca ti-ai facut timp sa vorbesti cu noi.
Kat Graham : Da.Esti fata care a facut topul cu cele mai sexy femei?

Da , eu sunt.
Kat Graham : Tu ai fost!Scuze,n-am vrut sa te simti prost!Chiar vroiam sa te caut pe Twitter deoarece m-am simtit flatata de locul pe care mi l-ai dat in top.

Ce alegi dintre a juca si a canta?
Kat Graham : Este ciudat sa raspund la aceasta intrebare - vreau sa spun ca am vrut sa te gasesc pe Twitter!Revenind la intrebare, cred ca eu sunt genul de fata care prefera clasicul.Cred ca le poti face pe amandoua.Cred ca poti filma la un film pe o periaoda de timp , dar poti de asemenea sa participi si la o emisiune TV la care sa si canti , de exemplu.Trebuie sa ai lucrurile programate foarte bine si sa nu faci compromisuri.Muzica am vrut mereu sa fac si mi-am atins scopul.


Vorbind in termeni muzicali,este vreun artist care te-a impresionat si caruia vrei sa-i urmezi exemplul?
Kat Graham : Este o intrebare periculoasa.Cred ca fanii lor ar veni si ar sari pe mine pentru ca m-as compara cu unul dintre idolii lor.Vreau sa ajung cat mai departe pot.Nu incerc sa ajung cineva , incerc doar sa evoluez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu