marți, 4 septembrie 2012

Interviu cu Nina Dobrev pentru Seventeen Mag. (2012)

In interviul dat revistei Seventeen ( octombrie 2012) Nina ne vorbeste despre relatia ei cu superbul Ian Somerhalder! Fiti pe faza!: 


"Prima dată când am fost pe coperta Seventeen , titlu de coperta spunea " Nina: De ce ea nu s-ar intalni cu unul din colegii ei ?  "Și apoi se taie la doi ani mai târziu ... e amuzant că am spus asta, dar știi ce? Sincer a fost  ceea ce am crezut la momentul respectiv. Nu am vrut să  ma intalnesc cu  unul din colegii mei de platou telul meu era sa  fiu profesionista  Dar, uneori, nu iti  poti alege   persoana cu care ai conexiune  , și  nu te poti lupta cu asta in continuu,ceea ce eu am facut foarte mult timp ."

TRADUCERE SI ADAPTARE -MARII. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu