marți, 4 septembrie 2012

Curiozitate despre ochii lui Ian

O mica curiozitate sau un mic amanunt ce poate nu il stiati despre superbii ochi a lui Ian .Saracutul a suferit mai de mult un accident .Si-a dat cu substanta chimica in ochi si se pare ca ramas cu sechele la ochiul stang se poate observa in unele poze ca el parca isi tine ochiul stang mai inchis ca celalalt .
De asemenea ,  Ian spunea intr-un interviu ca ochii lui atat de superbi l-au bagat si l-au scos din mai multe belele cum n-a crezut el vreodata ca se va intampla

Se poate observa in poza :( asta nici eu nu stiam . imi pare asa de rau pentru eeeeell.
SURSA - jurnalele vampirilor and jurnalele lui Stefan / pagina de Facebook

2 comentarii:

  1. eu stiam dintr-o poveste de pe wattpad dar nu credeam ca e real

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este cat se poate de real din pacate! si eu am observat ca in poza aia unul din ochi este mai mic cum s-ar spune , dar nu m-am gandit ca are vreo problema.

      Ștergere