marți, 4 septembrie 2012

BTS video Seventeen mag - varianta scrisa

"Toata tema photoshoot-ului au fost puloverele si print-urile ..este virusul toamnei .Este vorba de o mentine corpul cald cu haine confortabile , care arata dragut ,interesant si proaspat in acelasi timp.
De fiecare data cand te pregatesti pentru un eveniment este ca si cum ti-ai lua un "risc al modei".Eu mereu imi schimb hainele si incerc lucruri noi .Este ca si cum te-ai exprima cu ajutorul hainelor.Este ca si cum ai  un rol,iar costumatia este foarte importanta.

The Perks of being a Wallflower pare un film simplu , dar nu este deloc asa.Este intunecat si fiecare persoana are toanele lui/ei si cam despre asta este vorba in film.Sa infrunti acele parti rele ale vietii , iar dupa aceea sa scapi de ele.
 

Acum ca Elena este vampir  ,tot serialul se va schimba.Va fi interesant sa vedeti tranzitia ei in vampir ,dar si tranzitia ei dintr-o fata intr-o femeie.Va fi frumos sa vedeti cum se adapteaza.
 

Imi plac foarte mult puloverele.Imi place sa le port mai ales acelea din casmir.Sunt ca un fel de obsesie de-a mea.Imi plac de asemenea si esarfele.Sunt niste accesorii foarte frumoase , pe care le poti gasi in diferite culori sau modele.Iti incalzesti gatul si arasi si bine in acelasi timp!Ma simt mai bine cand sunt incaltata cu tocuri.Ma simt mai bine si mai sexy."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu