miercuri, 8 august 2012

Interviu cu Daniel Gillies

Q : Ai crescut in Noua Zeelanda ,cum ai ajuns sa fii actor ?
Datorita unor incidente pozitive , mereu am am ajuns sa fiu implicat in musicaluri , drame si productii teatrale.A fost un progres normal si am devenit mai mult decat o fantezie , o joaca .

Q: Sa inteleg ca ai facut si teatru , speri sa ajungi in curnad pe scena ?
Da , dar ca sa fiu sincer , sunt un pic emotionat pentru ca nu am mai jucat pe o scena de ani intregi . Nu am mai facut acest lucru din anul 2000 si anii trec , iar eu sunt din ce in ce mai inspaimantat .In timp ce elementele fundamentale raman aceleasi , tot s-au mai schimbat lucrurile . 
Traducere&Adaptare : irinna999

Q: Ne putem astepta sa vina Elijah si in urmatorul sezon ? 
Mi-ar placea mult si cred cu tarie ca ma voi intoarce.

Q :Care a fost scena favorita in care personajul tau a fost implicat ?
Mi-a placut mult inceputul , unde era mult mister in personajul meu.Atunci Elijah era plin de umor si nemilos si cred ca show-ului ii trebuia si un astfel de personaj cand m-am alaturat cast-ului.El era un antagonist , care reprezenta o profunda amenintare.Mi-a placut enorm sa lucrez cu Nina , Ian , Paul si Joseph Morgan - s-au legat prietenii frumoase intre noi si m-am bucurat de fiecare scena cu ei .



Am extras aceste intrebari , deoarece erau detalii si despre celalalt serial in care joaca , Saving Hope.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu